"خیالتان راحت، ما فکر همه جایش را کرده‌ایم"

به فروشگاه آنلاین ” ورنا ” خوش آمدید! ما یک فروشگاه آنلاین با هدف عرضه محصولات طبیعی استان گیلان به تمام ایران هستیم. ما بهترین محصولات طبیعی را به شما ارائه می‌دهیم و به شما کمک می‌کنیم تا با مصرف محصولات سالم و تازه، هر روز خود را بهتر احساس کنند.

محصولات ما در حال حاظر شامل برنج‌های اصیل ایرانی، چای، زیتون، روغن زیتون، بادام زمینی و سایر فرآورده های بادام زمینی، فندق و سایر فرآورده‌های فندق، رب انار و… می‌باشد، که تماما در گیلان کشت، تهیه و تولید می‌شوند. همچنین، در آینده سایر محصولات مربوط به استان گیلان با بالاترین کیفیت را برای شما عزیزان بدون واسطه تهیه و ارائه خواهیم نمود. ما همچنین برای شما امکان بازگشت کالا و مرجوعی وجه پرداخت شده را قرار داده ایم، تا مطمئن شوید که محصولی کاملاً مناسب با بالاترین کیفیت انتخاب کرده‌اید.

در فروشگاه آنلاین ” ورنا “، تیمی از کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه در خدمت شماست. اگر سوال یا نیاز به راهنمایی دارید، تیم پشتیبانی ما در هر زمان آماده پاسخگویی به شماست. ما ارزش قراردادن مشتریانمان را در بالاترین اولویت خود قرار می‌دهیم و به خوشحالی آنها بسیار اهمیت می‌دهیم.

از بازدید شما متشکریم و امیدواریم که بتوانیم شما را با ارائه محصولی با کیفیت همراهی کنیم.

 

ســـوالات متــــداول

فروشگاه وَرِنا

پاسخــگوی همه سوالاتتان هستیم

چگونه می‌توانم از "ورنا" سفارش ثبت کنم؟

برای خرید از فروشگاه آنلاین " ورنا "، می‌توانید:

  • به وبسایت ما مراجعه کنید و از بین تنوع گسترده‌ی محصولاتمان، انتخاب کنید. سپس محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و در صفحه پرداخت، مشخصات و اطلاعات مربوط به ارسال را تکمیل و با کارت بانکی آنلاین پرداخت کنید.
  • همچنین می‌توانید از طریق تماس تلفنی هم سفارش خود را ثبت نمایید.
آیا می‌توانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

بله، برای راحتی کار شما در صورتی که تمایل به پرداخت از طریق درگاه سایت ندارید می‌توانید با 09355103918 تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید و پرداخت هزینه را از طریق کارت به کارت انجام دهید

آیا ارسال برنج به سراسر کشور انجام می‌شود؟

بله، در " ورنا "، ارسال برنج به سراسر کشور با استفاده از شرکت پست انجام می‌شود.

آیا ارسال برنج رایگان است؟

در صورتی که مبلغ کلی سفارشتان به ۴ میلون تومان برسد، بله

آیا می‌توانم محصول خریداری شده را بازگشت دهم؟

بله، در صورتی که از محصول خریداری شده راضی نبودید، می‌توانید تا مدت ۳ روز از تاریخ دریافت، با ارائه دلیل و توضیحات مربوطه، محصول را بازگردانده و هزینه خرید پس از تایید کارشناسان ما به حسابی که از آن خرید را انجام داده اید بازگشت داده خواهد شد. در صورتی که محصول را مصرف کرده باشید هزینه ی مربوط به کالای مصرف شده از شما دریافت می‌گردد.

برای مرجوعی کالای دریافت شده ابتدا با ما تماس بگیرید.

 
رهگیری مرسولات به چه صورت است؟
بعد از تحویل سفارش شما به پست کد رهگیری به شما ارائه می‌شود، که می‌توانید با استفاده از آن در سامانه‌های مربوطه رهگیری را انجام دهید.  " سامانه رهگیری مرسولات پستی "
در صورتی که مبلغ از حساب من کم شود و خرید تکمیل نشود باید چه کنم؟
معمولا در این حالت پول شما توسط خود بانک به حسابتان عودت داده می‌شود، در صورتی که بعد از 2 روز کاری بانک مبلغ را به حسابتان بازگردانی نکرد حتما با پشتیبانی ما تماس بگیرید.